Ortaya Karışık

Her telden, her demden hikayeler, yazılar

19 Eylül 2020 Cumartesi

Çin malı cam suyu

Bilindiği üzere evde kullanılan temizlik malzemelerinden bir tanesi de cam suyudur. Pencere, camlı masa ve balkon camlarını vazgeçilmez unsurdur. 
Yine herkesin bileceği üzere göze gelmese de 850 ml - 1000 ml si en ucuz 5.75 TL fiyat aralığında... 
Eğer siz de benim gibi ışıl ışıl gözüksün, bakan kişi orada cam olduğunu bilmesin diyenlerdenseniz ya da evinizde cam materyal fazla ise iki temizlikte bitmesi içten bile değil.
Çok kullandığım için nasıl ekonomi yaparım diye düşünürken aliexpress üzerinde tablet şeklinde bir ürüne rastgeldim. 4 lt suya 1 tablet atıyorsun ve sonuçta 4 lt cam suyunuz oluyor. Satıcı firmanın iddiası bu yönde. Satın alanların yorumlarını okudum. Türk tüketicileri bir kısmı sadece 5 yıldız verirken diğer yarısı da ürünün hiç gelmediğini yazmış. Türkiye ile fiyatı kıyaslandığında oldukça ucuza geldiği için sipariş verdim. Litre fiyatı benim satın aldığımda 0.33 TL geliyordu. Bu müthiş bir şey. 
Uzun beklemenin ardından ürünü teslim aldım. 

Artık deneme zamanı gelmişti. Hemen bir sıvı sabun kutusu ayarladım. Tam 4 litrelik. Suyu doldurdum. Tableti içine attım. Sandoz misali hemen çözünmeye başladı ve bir süre sonra su mavi rengi aldı. Henüz bir yüzeyde deneme imkanım olmasa da müthiş gözüküyor. Vergi de dil olmak üzere 4 litre cam suyu 2 TL. 

En güzel yönlerinden bir tanesi de bu cam suyunu otomobilinizde kullanabilir olmanız. Otomobilin cam suyu hanesine suyu doldur üzerine bir tablet at, 10 dakika içinde cam suyun hazır. Artık istediğin sıklıkla camları çok ucuza silebilirsin. 

Ürünü daha önce alıp kullananlar var ise tecrübelerini yorumlarda paylaşabilirler. 

Not: Bugün ürünü bizzat kendim denedim. Evin tüm camlarını balkonlar dahil olmak üzere sildim. Ben başarılı buldum. Herkese tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adbox