Ortaya Karışık

Her telden, her demden hikayeler, yazılar

26 Temmuz 2015 Pazar

Carrefoursa Denizli ve Müşteri Memnuniyeti


26 Temmuz 2015 Pazar günü Denizli Teras Park AVM’de bulunan Carrefoursa mağazasına alışverişe gittim. Reyonların arasında gezerken evin ihtiyaçlarını tek tek arabaya yerleştirmeye başladım

Toplumun okumuş kısmına dahil olup üstüne üstelik okuduğunu anlayan biri olarak; eş dost ve akrabaya özellikle büyük marketlerde alışverişe başlamadan önce mutlaka ama mutlaka bir alışveriş listesi hazırlamalarını tembih ederim. Eğer bir liste hazırlamazsanız, mağazanın genel atmosferi ve ürün dizilimleri, reyon dizaynları sizi inanamayacağınız bir ruh haline sokacak ve ihtiyacınız dışında birçok farklı ürün aldığınızı ancak eve geldiğinizde fark edeceksiniz.

Neyse konuya dönelim, benim listem vardı. Reyonlar arasında yolculuğuma devam ederken listemde olmayan çöp torbasında indirim yapmışlar diye bir paket çöp poşeti aldım. 


Resimde de göreceğiniz üzere 1 TL yazıyordu. Kasada ödeme noktasından geçince ürün fiyatının 6 TL olduğunu gördüm. Kasaların yanında müşteri giriş kapısının yanında bulunan müşteri hizmetlerine gittim ve durumu anlattım. Telefonumdaki resmi gösterdi. Aradaki farkı ban ödeyeceğine ya da ürünü iade alacağına bir yere telefon açtı, temsilci…

İki – üç dakika sonra iletişim sorunu olduğunu düşündüğüm kişi agresif bir biçimde birkaç bir şey söyledi. Elimde olmadan sinir katsayım yükseldi. Üç üniversite okumuş, dördüncüsünden bir sene sonra mezun olacak bu toplumun saygın bir bireyi olan bana klasik masal anlatıyor, gelen kişi. En ilginç olanları ise;

  1. Bu mağazada 300 kişi çalışıyor, insan bunlar insan.
  2. Sen, bu ürünün 1 TL olmayacağını bilmen lazım.     
  3. Bazı müşterilerimiz ürünleri indirimli alabilmek için fiyat etiketleri yırtıyorlar…


Yaklaşımı gördünüz mü? Ey Carrefoursa adamı;

  1. Mağazada çalışan o 300 kişi benim gibi müşteri sayesinde maaş alıp evlerine para götürebiliyorlar.   
  2. Mağazalar her dönem farklı ürünlerde indirimler yapıyorlar. Ben hangi üründe yapılıp yapılmadığını bilmek zorunda değilim.
  3. Carrefour adamı, beni çöp torbasını ucuza almak için fiyat etiketini yırtmakla mı suçladı acaba? O kadar yıl boşa mı okudum?
  4. Eğer dikkatli olmasam ! TL'sına aldığım sandığım ürünü 6 TL'ye alarak 5 TL'sı zarar zarar etmiş olacağım ve mağaza kazanmaya devam edecek... 


Ey cahil, senin maaşını benim gibiler ödüyor. Çark böyle dönüyor.

Carrefoursa İnsan Kaynakları; kurum içi eğitime biraz daha yoğunlaşın

Carrefoursa seni kınıyorum!

Fotoğraf her şeyi anlatıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adbox