Ortaya Karışık

Her telden, her demden hikayeler, yazılar

13 Ocak 2014 Pazartesi

Sevgiliye Mektuplar - 2


Yine kapladı içimi bir hüzün, yine içim acıdı. Her bir saniye beni senden birkaç metre daha uzaklaştırıyor. Sensizliğim, büyüyor. Arkamda, seni bırakmış gibi hissettiyor. Işık kayboldu, karanlık her yere örtüldü. Sadece kalbim senin yaktığın sevgi ile aydınlık. 

Kara örtünün altında seni sevdiğimi bir kez daha anladım. Aşk var mı diye sordu biri, yüzünü göremedim. Bir kez daha sordu. Aşk var mı diye.

Neden olmasın dedim. Arayan, isteyen herkes için var dedim. Gerçekten var dedim. Bana bak, aşkın olup olmadığını gözlerimden anlarsın dedim. 

Yaşı var mı diye sordu. Tam cevap verecektim, elim titredi. Ne oluyor diyecekken bir baktım, ekranda sevdiğim. Güzel gözleri ile bana bakıyor. Gölgelerin arasındakine dedim ki bak, aşkım arıyor dedim. Sakın bir yere kaybolma vaktimiz bol sohbete devam ederiz dedim. Sesini duymadım ama evet dercesine başını salladı, gerçi karanlıkta görmedim ama...

Sesini duymak, sesindeki huzuru hissetmek, karanlıkta bir martının sırtında uçtuğumu hissettirdi. Acaba öldüm de onun için mi mutluyum dedim, kendi kendime. Demek ölüm, huzur veriyormuş insana... Uç ey martı, dilediğin yere uç. Yeter ki beni en son sevdiceğimin yanına götür. Ölsem de, uçsam da seni sevmeye devam edeceğim.

Ben seni düşünürken, sen aradın. Sevindirik oldum. Etraf martı dolu olduğu için konuşamadım, uzun boylu. Bitsin istemedim, koca kulaklı martılar...

Seni düşünmeye devam ederken, yaşı var mı aşkın dedi. Yok dedim. Ben beş yüzyıllık Romalıyım dedim. Hasret olduğum aşkı beş yüz yıl sonra buldum. 

O da seni seviyor mu dedi. Sevmese arar mıydı dedim. Benim için o saate kadar dışarıda kalırmıydı dedim. Sevmese bana o kadar güzel bakar mı dedim. Seviyor tabi dedim.  Sevgi karşılıklı dedim. Birileri var birbirlerini seviyorlar dedim.

Elim tekrar titredi. Sevdiceğim gözleri tekrar bana gülümsedi. Bak dedim, seviyor işte dedim. Sevmese bana gülümser mi, beni arar mı dedim. Sustu, gölge adam.

Etrafta martı çok dedim ya, rahat konuşamadım. Dinledim, her dediğini. Kurduğun cümleler, sesindeki sevgi içime huzur doldurdu. Kendimi iyi hissediyordum, daha bir iyi oldu. Çok mutlu oldum. Martıya dedim ki, biraz daha yükseğe çık, biraz daha hızlı uç. 

Mutluyum, biraz hayal kurmak istiyorum dedim. 

Aşkım yanımda omzuma yatmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adbox