Ortaya Karışık

Her telden, her demden hikayeler, yazılar

13 Kasım 2012 Salı

Ben buraya eğlenmeye mi geldim? yarışmaya mı?

Ben buraya eğlenmeye geldim İngilizce bir kelime var. İngilizce bilenlerimizin birçoğu bu kelimeyi bileceklerdir. “Really?” Türkçesi “Gerçekten mi” diye çevrilmiştir. Malum birçok TV kanalında bir çok yarışma var. Hatırı sayılır miktarda para ödülü veriyorlar. Son dönemlerde en çok izlediğim program ise bir milyon canlı para. Program hakkında yorum yapmayacağım. Hatalı sorular, aynı sorunun birden fazla cevabının yer alması gibi bunlar prodüksiyon ekibinin başını ağrıtacak şeyler. Benim konum ise yarışmacılarla ilgili. Elbette toplum önünde gerçekleştirilen ve canlı yayının oluşturacağı bir heyecan ve stres kaçınılmazdır. Buraya katılan yarışmacıların bazılarının ben buraya heyecan yaşayama, son soruyu görmeye geldim, ben buraya eğlenmeye geldim sözleri beni ciddi anlamda irrite etmektedir. Canım yarışmacılarım, neden doğruyu söyleyemiyorsunuz? Asıl amaç para kazanmak değil mi? Beni çağırsalar bu yarışmaya, ben açık açık söylerim. Bilebilirsem bir ev parası kaldırmaya geldim diye. Sorular ortada. Bilgine güveniyorsan, bilebilirsen, biraz şans, parayı götürebilirsin. Bana ne son sorudan, bana ne eğlenceden. Eğlenmek istesem, arkadaşlarımla bara, diskoya ya da pikniğe giderim. Son soruyu da televizyondan görürüm. Eğlenmek için İstanbul’a gitmek, elemelere katılmak, bilecek miyim bilmeyecek miyim, yanımda hangi arkadaşımı götüreyim gibi peşi sıra bir dünya sorunun yanıtını aramak nasıl bir eğlence anlayışıdır. Bence, yarışmacılar kendilerine güvensinler ve açık açık becerebilirsem ev, araba, yazlık ya da çatır çatır yemek için para kazanmaya geldik desinler. Seyrederken benim gibi seyrederken keyif almaya çalışanlara maval okumayın, be kardeşim. Parayı kim istemez ki? Para olursa, eğlenmeyi bizden daha iyi kim bilebilir ki? Herkese bol kazançlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adbox