Ortaya Karışık

Her telden, her demden hikayeler, yazılar

24 Mayıs 2012 Perşembe

SuperOnline Fiber Alırken 3 Kere Düşünün!

İhtiyacımız olan her hangi bir ürün ya da hizmet alırken nelere dikkat ediyoruz? Tercihlerimizi nasıl şekillendiriyoruz? Satın alırken ihtiyacımıza göre mi yoksa bir şekilde bize ulaşan müşteri temsilcilerinin güzel sözlerine kanarak mı alışveriş yapıyoruz? Son bir haftadır Superonline müşteri hizmetlerini ve bayilerini arayarak henüz sorun olmayan ancak yakında sorun olabilecek bir konu hakkında bilgi toplamaya çalışmaktayım. Halen Ankara’da fiber kablo ile sınırsız internet kullanmaktayım. Hoş son bir aydır hızda ciddi düşüşler yaşamaktayım. Acaba neden falan diye düşünürken superonline’dan gelen bir sms ile kısmen de olsa konu aydınlandı. Hız limitimin %80’i dolmuş. Ne demek istediklerini anlamadım. 24 ay taahhüt vermişim ayda 49 TL ödeyeceğim diye, bunun karşılığında süperonline denen şirket bana sınırsız ve belli bir hızda internet vereceğini kabul etmiş. Bir bakıyorum 5 TL 0822 li bir numara tahsis etmişler, hızda düşme var, araştıracağım. %80 lik hız limiti neymiş bakacağım. Hani karşılıklı taahhüt nerede? Keseri hep kendi tarafına tutmak var mı? Ayıp değil mi? Yolunacak kaz mı gördünüz? Ama ben kendimi kaz gibi görmüyorum… Aşağı Ayrancı, Yukarı Ayrancı… Zeki Müren de bizi görecek mi? İşte buradan yola çıkarak www.sikayetvar.com gibi siteleri her ürün ve hizmet alacak olan Türk İnsanına şiddetle tavsiye ederim. Firmayı araştırın, hakkında kaç şikayet olmuş, şikayetlerin ortak noktası ne? Kaç adet şikayete çözüm üretilmiş, firmanın bir taahhüdü var mı? Şikayet edilen şirket cevap olarak beylik laflar mı yazmış yoksa gerçekten çözüm üretebilmiş mi? Örnek: Müşterimiz ile ../../2012 tarihinde görüşülmüş ve kendisine “detaylı bilg”i verilmiştir. Turkcell Superonline ile ilgili her türlü soru ve talebinizi, 0850 222 0 222 numaradan arayarak veya hizmet@superonline.net adresine e-posta göndererek Müşteri Hizmetlerimizle paylaşabilirsiniz. Saygılarımızla, Ne güzel bir cevap değil mi? Süperonline’dan süper bir cevap… Şimdi tayinim çıktığı için ve 24 aylık taahhüdümün bitmesine 2 ay kaldığı için müşteri hizmetlerini birkaç kez aradım. İlk aradığım zaman diliminde (keşke ben de ses kaydı yapsaymışım) MT (müşteri temsilcisi) bana il değişikliği durumunda her hangi bir problem olmayacağını, en küçük pakete geçip 2 ay sonrasında aboneliğimi iptal edebileceğimi söyledi. İkinci kez aradığımda hizmetten memnun olduğumu gideceğim il de devam etmek istediğimi ve ne yapmam gerektiğini sordum. MT bana gideceğim il de fiber kablo olmadığını telefon alarak ADSL’i aynı hız da kullanabileceğimi söyledi. Okey dedim ve fiyatı sordum 49 TL dedi. Birkaç gün sonra Ankara’da eve fiberi getiren firmayı aradım, durumu kısaca izah ettim. Onlarda bana Avcı Kampanyası olduğunu bunun da fiyatının 29 TL olduğunu söylediler. Allah Allah. 49 TL ve 29 TL. Firma aynı, paket aynı. Avcı Paket derken avlanmayalım? Kafa karıştı ya Ulubay bir Ankara telefonu verdi. Ankara Süperonline. Aradım. Derdimi anlattım. Okey dediler. Transfer yaparız. ADSL’e geçersiniz fiyat 59 TL. Hayda, buyur buradan yak! Gitti bir sigara daha. 29 / 49/ 59 aynı firma, aynı hizmet… Üç fiyat Döndüm tekrar MT’yi aradım. Dedim ki böyle böyle. Ne ayak? MT dedi ki; Avcı Kampanya işini biz yapmıyoruz, sadece bayiye özel falan filan… Nasıl olur dedim. Bayi sizden büyük mü falan… Baktım olmuyor, sorularımı ilköğretim birinci sınıfa giden bir öğrenciye sorar gibi sordum. MT bana karpuz gibi yuvarlak cevaplar veriyor. Cevap yuvarlanıp gidiyor, karpuzun gittiği yere… MT dedim bu böyle olmaz, sorularıma “evet” ya da “hayır” diye cevap ver dedim. MT çocukluğunu yaşayamamış olacak ki, karpuz yuvarlamaya devam… Baktım, çözüme ulaşamayacağım iyi günler deyip kapattım telefonu… Adamlara diyorum ki fiberden memnunum gittiğim yerde de sizden hizmet almak isterim. Bana üç farklı fiyat veriyorlar ve karpuz yuvarlıyorlar. Hayırlısı bakalım, şimdi nette şikayet siteleri ve forumlar başta olmak üzere başladık, araştırmaya. Hangi internet servis sağlayıcısına “seni seçtim pikaçu” diyeceğim zaman gösterecek… Sonuç olarak ürün alırken yine internette müracaat ederek iyi araştırma yapın derim. Kalın sağlıcakla… Konu ile ilgili olabilecek bazı linkler aşağıda verilmiştir. http://www.itusozluk.com/goster.php/superonline+adil+kullan%FDm+ko%FEullar%FD http://forum.donanimhaber.com/m_38525534/tm.htm http://www.tnctr.com/topic/198228-superonline-adil-kullanym-kotasy-dolandyrycylydhy/ http://www.uludagsozluk.com/k/adil-kullan%C4%B1m-kotas%C4%B1/ http://www.tribundergi.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=84399#axzz1w5sAi8pn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adbox